Zwroty i reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego towaru prosimy o email z informacją i opisem uszkodzenia. Możemy poprosić o odesłanie do nas wadliwego towaru na nasz adres.W takim przypadku proszę także o umieszczenie w przesyłce kartki z dyspozycją (plik do pobrania w linku niżej) z wybraną opcją reklamacji pismo reklamacyjne (wymiana towaru ewentualny zwrot pieniędzy) lub odstąpienie od umowy zawartej na odległość (zwrot pieniędzy).Reklamacje nie będą rozpatrzone jeżeli nie będzie dołączony do paczki dowodu zakupu w postaci ksero paragon albo faktury VAT.Jeżeli w paczce nie będzie loginu z allegro rozpatrywanie reklamacji potrwa dłużej.Paczki pobraniowe nie będą odbierane.

 

Plik do pobrania:

pismo reklamacyjne

odstąpienie od umowy

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl